Testu liburuak 2020-2021

Zikloak: Erdi Maila Goi Maila

Heu be zantzoka 44. alea

Asmakizun tailerreko jostailuak

DBH 1 mailako "Asmakizun tailerreko" ikasleek Covid-19 sasioan etxealdian eta etxekoekin eginiko jostailuak.

Book Trailer lehiaketan saritua: Oroimenaren Azala

Durangoko Udaleko Kultura eta Inmigrazioa saila, Bizenta Mogel Biblioteka eta Durango irratiak antolaturiko book trailer lehiaketaren VI. edizioan, B kategorian, FrayJuan de Zumarraga institutuko Laura eta Josuren lan-taldeak jaso du saria,“Oroimenaren Azala” lanarekin.

Lehiaketaren inguruko informazio gehiago: "Book trailer lehiaketan irabazleak"

Aurkeztutako lan gehiago ondoko site-an daude ikusgai.

Euskadiko II. Filosofia Olinpiadetan Leire Vargas ikaslea finalista

Pasaden den azaroan eta urtarrilean batxilergoko ikasle boluntario batzuekin Filosofia Olinpiadan parte hartu zuten.

Leire Vargas, ikastetxeko ikaslea, finalista geratu zen.

Gehiago jakiteko

Batxilergoan onartuak

Oharra: Gure ikastetxean matrikula egin eta lehen aukera moduan ikastetxe hau aukeratu duten guztiak ONARTUTA daude

Norbere gailu informatikoa

DBH eta Batxilergoan

2020-2021 ikasturtean

Azalpen idatzia

Azalpen aurkezpena

Zuzendaritzaren oharra ikastetxera bueltaren aurrean

Ate Irekiak

2020-2021 ikasturtea

Gela Egonkorra / ZIG gela

DBH: 1. maila / 2. maila / 3. maila / 4. maila

Batxilergoa:  1. maila / 2. maila

Zikloak:  Erdi maila / Goi maila

Gure Hezkuntza Eskaintza:

Batxilergoa 2020-2021

Ikastetxeen  itxieraren luzapena

Cristina Uriarte, Hezkuntza Sailburuaren aginduz ikastetxeen aldi baterako etetea beste abisu bat eman arte luzatzen dela

Eskutitza

USE (Selektibitatea atzeratu) & Data Berriak

Espainiako Hezkuntza eta Lanbide Heziketa Ministerioa, Unibertsitateetakoa eta Autonomia erkidegoak ordezkariek USE (Selektibitatea) atzeratzea adostu zuten lehen momentu batean.

Hezkuntza Ministerioarekin batzartu ondoren ondoko data berriak onartu zituzten gure Autonomi Elkarterako:

Ohiko deialdia: uztailaren 6,7 eta 8

Ez-ohiko deialdia: uztailaren 20, 21 eta 22

Koronabirusa dela eta ikastetxea itxita

Koronabirusaren inguruan Osasun Sailak bidalitako gomendioak:

Martxoak 8: Hezkidetza taldeko neskak prestatutako dantza saioa

Ikastetxeko ikasle eta irakasleak Santa Ageda kantuan

Baloreak lantzeko tailerra Aliziarekin

Ikastetxe honetako guraso batek, Alicia Gonzálezek, bere oporretako egunetan borondatez eta bere ezaugarri dituen irrifarra, goxotasuna eta pazientzia erakutziz DBH 2 osoko ikasleei baloreei buruzko tailerra ingelesez antolatu du.

DBH 2. mailan 5 taldetan eta talde bakoitzarekin 3 orduko lana egin izana eskertzen diogu (15 ordu guztira). Ikasle eta irakasleen aldetik oso balorazio ona izan da, esperientzia ezin hobea.

Laburbilduz, ESKERRIK ASKO ALICIA! Plazer bat izan da!

________________________________________________

Geologiako Olinpiadak EHUn

GOI 2 koek NORDIC WALKING

GOI 2 KO IKASLEEK XABIERMADINAREKIN  NORDIC WALKING IKASTAROA

Gizarte eta kirol irakaskuntza eta animazioa zikloko bigarren mailako ikasleek  NORDIC WALKING edo IPAR MARTXA oinarrizko ikastaro bat egin dute Xabier Madinarekin.

Nordic Walking-a edo Ipar martxa, azken urteotan azkarren areagotu den aisialdirako jarduera fisikoetako bat da. Finlandian du jatorria.Bertan, ipar eskiatzaileek udan zehar, elurrik ez zegoenean, entrenatzen jarraitzeko euren kirola egokitu behar izan zuten; elurrik gabeko lurzoruetan makilekin ibiltzea entrenatzeko aukera bakarra baitzuten.Iparmartxak, beraz, egokitzapen horretan du bere jatorria

Nordic Walking edo Martxa Nordikoa,hankei ez ezik, besoei eta orokorrean soinaren goiko alde osoari eragiten dion ibiltzeko modua da. Bi makilaren laguntzaz ibiltzean datza, ez edozein makilarekin, kirol honetarako berariaz sortutakoekin baino.

Mugitzeko era berria da, esan bezala, gorputz osoari eragingo diona; atsegina, leuna eta aldi berean oso eraginkorra, giharren indarra, bihotza, koordinazioa eta mugikortasuna areagotzen dituena.

Institutuko ikasleak Euskararen Alde

HEU BE ZANTZOKA 43