Emakumeak Zientzian atzo eta gaur

Martxoan zehar DBH4ko kultura zientifikoko talde bateko kideok gelaz gela ibili ginen emakume zientzialariei buruzko kahoot bat egiten. Urtarrilean, Iurretako kultur etxera joan ginen "Emakumeak zientzian atzo eta gaur" erakusketa ikustera. Bertan, emakumeei buruzko informazioa bildu behar genuen. Hasieran gaia nola landu ahal genuen ez genuen jakin, baina gero Kahoot lehiaketa bat egitea bururatu zitzaigun. Gelaz gela Kahoot-ak egitera joan ginen eta gela bakoitzeko hiru onenen izenak apuntatuz, ranking bat sortu genuen.
Zerrenda horretako hiru onenak Marina Pérez, Anartz Bruñas eta Saioa Garrido izan ziren. Argazkian, lehenengo saritua agertzen da (Marina Pérez) Marisa Rodriguez irakaslearekin eta Douha Rebroub ikaslearekin. Beste bi sarituek ez dute oraindik saria jaso, beraz hurrengo urtean saria jaso ahal izango dute.
Eskerrik asko lehiaketan parte hartu zenuten guztioi eta irabazleei!

Kultura Ondare sarietan partehartzea

DBH 4Cko Saioa, Euken, Nerea eta Malen ikasleak Eusko Jaurlaritzak antolatzen duen Kultura Ondare sarietan parte hartzera animatu ziren.

Oso lan txukuna egin dute eta horren adierazle bideoa eta bideoaren making off-a.

"Ana Otegiren egunerokoa|| Kultura Ondarea Saria 2023|| Durango: Saioa, Euken, Nerea eta Malen"

“GORPUTZEZ”

ikasleen arte erakusketa kolektiboa

Gorputzaz hitz egitea, besteak beste, irudiaz hitz egitea da, historiaurreko haitzuloetako lehen marrazkietatik gaur egungo multinazionalen iragarkietara arteko bidai batean murgiltzea.

Garai eta kultura ezberdinetako gorputzen errepresentazioek, testuinguru konkretu horietako bizimoduak zein pentsamenduak ulertzen laguntzen digute. Baina ustez neutro eta unibertsala den ezagutza hau, mendeetan zehar hegemoniaren sostengatzaile eta normalizatzaile den iruditegian oinarritu da

Zentzu honetan, beharrezkoa da gaur egungo ikus-kulturarekiko begirada kritiko bat garatzea eta unibertsaltzat jotzen diren edertasuna moduko kontzeptuen atzean gordetzen den eredua berrikustea, edertasun idealetik haratago, gorputz errealez osaturiko iruditegi berri bat eraiki ahal izateko.

Testuinguru honetan,  “NOLAKOAK DIRA GURE GORPUTZAK? GORPUTZ ERREALAK vs. IDEALAK” galderatik abiatuz, diziplina artistiko ugari zeharkatzea proposatzen duen arte erakusketa kolektibo bat antolatzea erabaki genuen ikasturte hasieran.

Durangoko San Agustin kulturguneko sarreran burutuko dugu erakusketa, apirilaren 20tik 30era bitartean, eta batxilergoko 1. eta 2. mailako ikasleen sorkuntza lanak ikusi ahal izango dira  bertan.

Laia Arrizabala Perez / Iraia Otero Barrio

Irati Garay Robles

"Jakin nahi baduzu, irakurtzea duzu".

Danba! Pun! Zart! Pan! Egin EZTANDA Durangoko Azokan!!!

Ondo ibili eta bueltara arte!!!

"Martxoak 8" - 1. DBHko ikasleen lan batzuk

- Anaren lana

- Xabiren lana

- Ekairen lana

Latina eta grekoa institutuan

Bittor Salterain eta Naia Pascual-ek Greko, 2.batxilerreko ikasleek ekoitzitako bideoa:

1. DBH: "Animalia Harrigarriak"

1. DBHko ikasleek jakintza-arlo ezberdinen arteko proiektua gauzatu dute. Hona hemen lanaren emaitza eta sortutako erakusketaren berri.

2. DBH-ko ikasleak Diseinu tailerrean sortutako gabonetako postal animatuak

Gelan egin dituzten postal guztien adibide moduan aukeratua.

1. DBHko A taldeko ikasleek egindako horma-irudia