Konfinamendurako Arreta Planak gutxienez bi atal ezberdin ditu, eta bien funtzionamendua ulertu behar dugu irakasle eta ikasle guztiok:

• Calendar-ak:

Talde naturaletan antolatuta dauden egutegi hauetan irakasleok ikasturte hasieran gure agendetara lotura jarriko dugu (Moodle-ko berrien foroa edo Drivean argitaratutako agenda).

Agendetan eguneratuta izango dugu, eta ondorioz egutegietan, egunez egun klasean egiten duguna edo egin beharrekoa, ikasleek horren berri izan dezaten.

Garrantzitsua!!! Horretarako lehenenego eta behin BAI IKASLEEK eta BAI IRAKASLEEK beraiei dagozkien egutegien gainean klikatu eta ondoren irtetzen den mezuan "Gehitu egutegia - XXX "  klikatu "GEHITU" aukera.

Era honetan pertsona bakoitzak erabiltzen dituen taldeetako Calendar-etara sarbidea izango du bere ikastetxeko Google kontuaren bitartez.

• Konfinamendurako Arreta Irakasleak:

Irailean jakinaraziko den momentu batetik aurrera etxean dauden ikasleen jarraipena egiteko bi irakasle egongo dira.

Irakasle arruntak Konfinamendurako Arreta Irakasleetara desbidera ditzazkegu ikasleak hauek zuzeneko arreta jasotzeko beherago zehazten den ordu, maila eta ikasgaien arabera.

Plan de atención para el Confinamiento

Este es un servicio de atención directa para garantizar la actividad escolar del alumnado confinado en su casa.

Más información: "Plan de Atención para el Confinamiento"

Organización:

ESO-DBH:

Ámbito

Profesor@

Enlace Meet

Sozio-linguistikoak

Cristina Sánchez

12:00 -  13:30

Zientifiko-teknologikoak

Gorka Zozaia

Bachillerato - Batxilergoa:

Ámbito

Profesor@

Enlace Meet

Zientifiko-teknologikoak

Gorka Zozaia

12:00 -  13:30

Sozio-linguistikoak

Cristina Sánchez

Cuando el alumno o la alumna está confinado/a, la familia debe transmitir a el/la tutor/a la fecha y resultado de la prueba PCR, las fechas en las que debe estar en casa, cuándo se recibe el alta...

Sólo se puede contactar con el Profesorado de Atención al Confinamiento por problemas de conexión durante las horas de sesión de videoconferencia (Meet) o con las dudas que puedan surgir en torno a dichas sesiones.

=> Cristina Sánchez: c.sanchez@durangobhi.net

=> Gorka Zozaia: g.zozaia@durangobhi.net