"Ongi Etorri" proiektuko irabazleak

"Ongi Etorri" proiekturako ikasleek egin dituzten bideoen artean baditugu irabazleak: Batxi 2E eta DBH2C taldeak.

Zorionak eta eskerrik asko denoi egin dituzuen bideo ederrengatik!"

DBH 2C

Batxi 2E

Gela Egonkorra - Erakusketa

Egun hauetan Gela Egonkorreko ikasleek Zuzendaritza eta Idazkaritzako pasiloaren irudien erakusketa aldaketa egin dute. Neguko irudiak udaberriko irudiekin aldatu dituzte.

Joseba Sarrionandiarekin berbetan

Kulturaldiko ekintzen barruan, martxoaren 18an Joseba Sarrionandia idazlea gurera etorri zen batxilergoko 2. mailako ikasleekin hainbat saio egitera. Saio horietan Iurretako idazleak bere ibilbide literarioaren inguruko azalpenak eman zizkien ikasleei, bai eta bere bizitza-peripezien inguruko hainbat kontu eta anekdota ere. Gainera, “Euskara eta Literatura” arloan Sarrionandiaren narrazio-lanak zein poesiaren alorrekoak aurretiaz landuta zituztenez, ikasleek horren guztiaren inguruko hainbat galdera idazleari zuzentzeko aukera izan zuten, elkarrizketa mamitsuak sortuz. Inondik ere, saio oso aberasgarriak izan ziren guztiontzat.

Ikastetxeko liburutegia:

Irakurketa-txokoa eta literatur solasaldiak

Irakurketa sustatzeko ekimenen artean, liburutegian irakurketa-txokoa antolatu dugu, besaulkietan eroso jarrita eta argiztapen egokiarekin liburuak eskuartean hartzea une atsegina izan dadin. Batez ere atsedenaldietan erabili ohi dute ikasleek, bai eta literatur solasaldiak antolatu ditugunetan ere.

Izan ere, martxoan zehar hainbat arratsaldetan batxilergoko 1go eta 2. mailako ikasleekin literatur solasaldiak egin ditugu bertan, Mireia Delgado eta Aitzpea Azkorbebeitiak dinamizatuta. Solasaldi horietan ikasleek Hélène Vignalen Queen Kong liburuaren inguruan (2. mailakoen kasuan) nahiz Oihana Iguaranen Hormak liburuaren inguruan (1go mailakoen kasuan) berbaz aritzeko eta iritziak elkartrukatzeko aukera izan zuten, ZIG gelako ikasleek egindako pastelei esker gozotutako tarte atseginean.

Martxoak 8

Martxoak 8ko egunaren aldarikapena egiteko, ikastetxeko Hezkidetzako ikasle ordezkarien laguntzarekin, zenbait jarduera antolatu ditugu.

Ikasgeletako lehioetan esku moreak, pankartak “Hemen gaude, berdinatasunaren alde” lelopean, eskumuturretako moreak…
Batxilergoko ikasle ordezkari taldeak ere, ikastetxeko kide ezberdinei, Martxoak 8 egunari buruz egindako elkarrizketekin, bideo bat sortu du.

Baita ere hurrengo asterako Lehiaketa berezi bat prestatu ere.

Zorionak ikastetxeko emakume guztioi!

Santo Tomas Azoka

Urtero bezala Neguko oporren aurretik Santo Tomas Azoka ospatu dugu ikastetxean. Aurten abenduaren 22an izan da eta eguraldiak larregi lagundu ez bazuen ere benetan egun arrakastatsua izan zela.

Horren lekuko Markel Iglesias Martinez (Batx 1E) ikasleak ateratako ondoko argazkiak:

Aurreko ikasturteetako bideo batzuk:

Emakumeen kontrako Indarkeria

Desagerrarazteko Nazioarteko Eguna

Azaroaren 25ean Emakumeen Kontrako Indarkeria Desagerrarazteko Nazioarteko Eguna ospatzen da. Gure ikastetxean Azaroak 27, astelehenerako, Hezkidetza Batzordeko ikasleek zenbait jarduera antolatu dituzte.

Alde batetik DBH, ZIG eta Gela Egonkorreko jarduerak daude, eta bestetik Batxilergoa eta Zikloetakoak:

Hezkidetzako Arduradunak

“Poisoned Apples”

antzezlanaren estreinaldia

"Kairos", Institutuko antzerki taldeak, "T-CLEO Theatre a Common Language to Express Ourselves" Erasmus proiektuan parte hartuz, atzerriko hainbat ikaslerekin batera “Poisoned Apples” antzezlana prestatu du. Bere estreinaldia azaroaren 16an arratsaldeko 15:00etatik 16:30etara institutuko aretoan izan da, publiko bezala Landako eta Zabalarrako 6. mailako ikasleak izan dituelarik.

Antzezlanean jorratutako gaia iraunkortasuna izan da. Bertan, horretarako prestatu dugun Ikas Egoeran adierazten den bezala hainbat arlotako edukiak jorratu dira (Arte eszenikoak, Musika, Geografia, Zientziak, Teknologia eta abar). Antzerkia, ikas egoerak planteatzeko tresna oso ona da.

Antzezlan honetan, pertsonaia mitologikoak, eta baita umeen ipuinen bidez ezagutzen ditugunak agertzen dira. Epaiketa bat egongo da “Edurne Zuri”-ren sagarra nork kutsatu duen jakiteko.

Kulturaldia 2023

Kulturaldia ospatu dugu institutuan martxoaren 20tik apirilaren 5era bitartean. Denetariko ekintzak izan ditugu: mendi irteerak, idazleekin solasaldiak, bisita gidatuak, antzezlanak, musika tailerrak, lehiaketak, zumba saioa eta Batxilergoko ikuskizun handia.

Ikuskizun egunak martxoaren 31rekin (Durangoko bonbardeaketaren urteurrena) bat egin duenez, 1937an bizitako pasarte beltz horri keinu eginez hasi eta amaitu dugu ikasleek prestatutako emanaldia. Parte hartaileak pozik agertu dira ikus-entzueek egindako harrera beroagatik.

Eskerrik asko, egitasmoa aurrera eramatea ahalbidetu duzuen guztioi! Eta segi dezagun kulturaz gozatzen urte osoan zehar!

Hona hemen egun hauetako argazki batzuk.

Martxoak 8, ikastetxean

Martxoaren 8an, DBHko ikasleekin izandako bileretan ondoko jarduera hauek burutea adostu da:
  • Ordu aldaketetan, EMAKUMEAK ABESTUTAKO musika jarri.

• Atsedenaldian:
    • Mural handi bat jarriko da nahi duenak bere eskuen urratsak jar ditzan
    • DBHko sarreran, nahi duenak hatzazkalak morez margozteko aukera izango du (bertan ikasle batzuk egongo dira hori egiten)
    • Nesken arteko futbol partida

ERASO MATXISTEN AURKA,

DENOK BAT!!

"LGTBI eskubideen aldeko ekintza"

Maiatzaren 17an, borondatea erakutsi zuten ikasle batzuk futbito zelaiko ateak LGTBIaren koloreekin margotu zituzten.

Paul Gerenabarrena

DBHko Egunean Behin lehiaketako irabazle

DBHko Euskara Batzordeak antolatutako Egunean Behin lehiaketa irabazi du Paul Gerenabarrenak, mailarik maila antolatutako kanporaketa guztietan aurrera egin ostean. Disfrutatu sari gozoa!

Martxoak 8

Emakumeen Nazioarteko Eguna

Ikastetxean antolatutako EGITARAUA

Institutuko emakume kirolariak

Ihauteriak 2021

Gela Egonkorreko ikasleek horma-irudi eder hau egin dute.